Laatste dagje voor ons avontuur - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Sanne Beckmann - WaarBenJij.nu Laatste dagje voor ons avontuur - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Sanne Beckmann - WaarBenJij.nu

Laatste dagje voor ons avontuur

Door: Kevin

Blijf op de hoogte en volg Sanne

02 April 2014 | Nederland, Huizen

Lieve Allemaal,
Na voorbereiding van een aantal maanden zijn we eindelijk zover!
Morgen Vliegen we dan om 21:45 van Schiphol naar Bangkok met een korte tussenstop op Dubai!
Laatste weken druk geweest met alle laatste voorbereidingen, leuke afscheid borrels en etentjes, Was gezellig allemaal!!
Afgelopen maandag afscheid borrel gehad in de Jonge Haan, waar we na 7 jaar werken bij de Tafelberg & Jonge Haan afscheid hebben genomen. Super georganiseerd en mooie cadeaus gekregen! Daarna als vanouds afgesloten in onze vaste club in Hilversum.

Hele leuke en lieve berichtjes van vaste gasten van de Tafelberg & Jonge Haan.
Gasten die speciaal voor ons het laatste weekend nog even gedag kwamen zeggen, super!

Bedankt voor de vele kaartjes en cadeautjes die we van iedereen gehad hebben.

Vanavond nog onze laatste borrel thuis gezellig met de familie en morgen onze backpacks indelen/pakken en daarna nog even lekker bankhangen voordat we naar schiphol afreizen.

We zullen jullie op de hoogte houden via deze weblog en onze mooie verhalen en foto’s met jullie delen!

Liefs Sanne & Kevin

• 02 April 2014 - 20:19

Silke:

Wat ontzettend spannend!! Geniet van jullie laatste avondje! Vaak schrijven op deze blog om iedereen goed op de hoogte te houden hé ;-) tot morgen nog eventjes! Xxxxx

• 02 April 2014 - 20:56

Anita & Ton:

Heel veel plezier gewenst, lekker samen genieten van de vrijheid en alles wat er op jullie pad komt!
    Ton & Anita

• 02 April 2014 - 21:37

Maria. Horst:

Geniet samen van dit geweldige
    avontuur en goeie reis !!!!
    Groetjes van ons, Ton en Maria.

• 02 April 2014 - 21:55

Liesbeth:

Heel veel plezier wens ik jullie de komende maanden, geniet ervan , pas goed op elkaar.
    Verheug me op jullie verslagen en foto's.
    Lieve groetjes, Liesbeth

• 02 April 2014 - 22:10

Oma Lydie En Bram:

Lieve Kevin en Sanne,
    Nu gaat het dan eindelijk echt gebeuren. Geniet van al het moois wat jullie gaan zien.
    Wij wensen jullie een hele fijne reis en verras ons maar met mooie foto's en verhalen!!
    Dikke kus Oma Lydie en Bram

• 02 April 2014 - 22:21

Tamara Bisschops:

Hey lieverds!!!!

Onwijs stoer wat jullie gaan doen! Slaap lekker nog even in jullie vertrouwde bedje! Vanaf morgen zal dat allemaal anders zijn!

Geniet, proef, bewonder, beschouw en leef!!!!!!!

Ik kijk graag zo af en toe even mee via deze log!

Kus kus van mij!

Tamara

• 02 April 2014 - 22:37

Marga:

Lieve sannie en kev,

Heel veel plezier de komende maanden.
    Inderdaad veel schrijven op dit blog dan heb ik de aankomende maanden nog wat te doen hahaha...
    Lekker genieten, heel veel bekijken en ervaringen opdoen, en natuurlijk niet teveel ruzie maken.
    Ga jullie missen toppers!

Dikke kus bijna mammie:)

• 03 April 2014 - 09:45

Lisette Houtkoop:

Ik ga jullie zeker volgen via deze site!! Heeeeeeel veeeel plezier, geniet van elkaar en al het moois wat je gaat zien!! Ga jullie missen! Bedankt voor alles toppers!

Dikke kus liset

• 03 April 2014 - 11:49

"De Bakkertjes" (stamgasten Van De Tafelberg):

Beste Kevin en Sanne,
    Kevin, het was reuze gezellig Zaterdagavond j.l. in de Tafelberg. We hebben heerlijk gegeten.
    Wij zullen vanavond in gedachten met jullie in het vliegtuig stappen. Wij weten wat het is
    om lang te moeten vliegen, maar er wacht jullie een totaal andere wereld. Spannend!
    Neem alle mooie momenten en herinneringen met je mee en stop ze in je rugzak.

Heel hartelijke groeten en een omhelsing van "De Bakkertjes".

• 03 April 2014 - 12:00

Mama Clientje:

Hai lieve schatten,

We hebben ernaar toe geleefd met z'n allen en nu is het dan zover!
    Vanavond zwaaien we jullie uit.....
    Geniet van jullie reis en alle ervaringen en denk aan de leus van Kees;
    Doe alles uit liefde en niets uit dwang!!

dikke knuffel van mama Clientje

• 04 April 2014 - 09:50

Belinda:

Lieve Kevin en Sanne,

Eindelijk is het dan zover en zijn jullie op weg naar het Verre Oosten! Maak er samen een onvergetelijke reis van en geniet! We gaan jullie zeker volgen via het blog. Dikke zoen "tante" Bin xxxxxxx

• 06 April 2014 - 21:40

Marianne/mama:

hoi lieverds,

Wat een uitbundig afscheid op Schiphol van een 'delegatie' fans van jullie zeg! Super leuk
    De eerste drie dagen Bangkok zitten er op, cultuurshock ?
    Ik reis in gedachten met jullie mee en volg jullie op de voet via mail, de weblog, app of Skype.
    Geniet van alles, bleef en ervaar alles intens. Je neemt een schat aan ervaringen in je rugzak mee naar huis.
    Dikke kus, Mama